четвртак, 6. октобар 2016.

*** Loreal Infallible 24h Matte ***



Iako mi je prvi post,odmah cu da počnem da pišem o tom savršenstvu... 
----Predstavljam vam LOREAL Paris INFALLIBLE 24H MATTE----
Od 1 do 10 ovaj puder bi ocjenila sa 10.Puder je savršen.Sve što su napisali vezano za njega,ja to potvrđujem.
Pretežno se svi puderi pakuju od 30ml,dok Loreal je napravio puder od 35ml,što je nama ženama mnogo od značaja.
Prvi put sam ga ugledala prije 2 i po mjeseca u dm-u. Sam njegov izgled mi je privukao paznju,a najvise riječ 24h MATTE... 
Jer obožavam sve matirane kozmeticke preparate. 
I tako sam odlucila da ga kupim,tad je čak bio na akciji oko 16KM.. 
I kupila sam nijansu 20.. Jedva sam čekala da dođem kući i da ga probam. 
Sama njegova ambalaža je super odrađena,otvor za doziranje pudera je uzak,što je korisno za nas žene,možemo istisnuti normalnu količinu pudera,a da pritom pola ne ode sa vlažnom maramicom u kantu za smeće.


Sve potrebne informacije o samom puderu se nalaze na poleđini pudera: tekstura-medium, pokrivanje-high i meni omiljeno završno MATTE...
Prije svakog korištenja pudera potrebno je promućkati,iako nema neke razlike ako se prije upotrebe ne promućka. Ovo je nijansa 20,koju sam prvi put kupila,iako sam se nadala da ce mi ova boja savrseno odgovarati boji moje kože...ALI...


Nijansa 20 je nekako rozikasta i ako samo nanesem ovu nijansu pudera bez pudera u kamenu,lice mi postane pinkasto,što niko i ne voli,a pogotovo ja.
Tako da sam duže vrijeme koristila ovu nijansu ali sa puderom u kamenu koji mi izjednači boju lica. Tako je to,snalaženje...




* I tako ja prije par sedmica naletim na ponovno sniženje ali u Cm-u.. i odllučim ponovo da kupim puder isto Loreal-ov Infallible 24h matte.. Ovog puta je koštao oko 15KM,i kupila sam nijansu 22.
Došla sam kući i naravno odmah ga probala,i onda je sljedilo pravo iznenađenje __NAPOKON SAM NAŠLA PUDER KOJI ODGOVARA MOJOJ BOJI KOŽE__ ^__^
Puder predivno izgleda na licu,ljepo se blenda sa beauty blenderom,a može se nanositi i četkom za puder,iako ja vise preporucujem beauty blenderom(spužvicom).



Razlika je očigledna.
Velika je razlika izmedju nijanse 20 i 22.. Kao što možete da vidite i na priloženoj slici.


Kvalitet pudera na odnosu na cijenu-vrijedi probati.







Jedan sloj ovog pudera će prekriti sve nesavšenosti na vašem licu i neće ostavljati tragove.
Bice postojan citav dan. Ja se znam našminkati rano ujutru i tek naveče skidam šminku,a on se nije ni pomjerio. On nije onaj puder koji isušuje kožu,iako je mnogo takvih pudera,i zbog toga ga isto volim.Tako da svi curama,damama toplo preporučujem ovaj puder da probaju.




                                             Kako vam se dopao ovaj post? 
                           Da li ste vi probali Loreal Infallible 24h Matte puder?


Ukoliko želite da me kontaktirate,ako imate neko pitanje,komentar,ideju za poboljšanje bloga ili želite da sponzorišete blog,možete se slobodno javiti na email --> djukidjurdja@hotmail.co.uk 




Нема коментара:

Постави коментар