недеља, 5. фебруар 2017.

AMAMA Prirodni sapun



Ručno rađeni prirodni sapun za masnu kožu sklonu aknama, bubuljicama i seboreji



I danas vam pišem o prirodnim proizvodima i o prorodnoj kozmetici.

Od Amama prirodne kozmetike sam dobila ovaj sapun od čajevca i nane.
Ovaj sapun je namjenjen masnoj i problematičnoj koži sklonoj aknama i seboreji.

Sastav ovog sapuna je sasvim prirodan i blag za vaše lice:

- Maslinovo ulje
- Palmino ulje
- Suncokretovo ulje
- Eterično ulje nane
- Sitno nasjeckani listovi nane

Upotreba:
Nanjeti na lice ili tijelo, nasapunjati i isprati. Sapun držati na suhoj, rešetkastoj podlozi.

Ne sadrži sirovine životinjskog porijekla, vještačke boje, mirise i konzervanse.

Ovaj sapun ima 60g, a cijena mu je 5.00KM.



   MOJE ISKUSTVO SA OVIM SAPUNOM 




Ovaj sapun dolazi zapakovan u kartonskoj kutiji koja se otvara kao torbica, a kad se otvori unutra je divni sapun koji izgleda kao bombona (kao što možete da vidite na prvoj slici).
Sve informacije o sapunu, rok trajanja, način upotrebe piše na kartonskoj kutiji u kojoj dolazi sapun.
Ovaj sapun koristim vec 10 dana i mogu reći da je sapun fin i blag prema koži, a miris neutralan što mi bas odgovara.
Sapun koristim za jutarnju i večernju rutinu lica. Otkad sam počela koristiti ovaj sapun, prestala sam koristiti micelarnu vodu (jer me zanima koji efekat daje ovaj sapun).
I nakon umivanja sa ovim sapunom koža je "škripava", što neki kažu to znači da je čista.
Nemam osjećaj da je koža zategnuta i suha, nego koža je meka i glatka.
Ovaj sapun stvarno fino čisti kožu, miteseri i akne se nisu pojavile otkad koristim ovaj sapun. Već su neke bubuljice i sasušile i nestale!
Preporučujem svim curama,damama da probaju ovaj sapun, jer svima će se svidjeti. I primjetila sam da se sapun malo brže troši.

Od AMAMA prirodne kozmetike koristila sam i ULJE ZA REGENERACIJU KOŽE, a sve šta ja mislim o ovom ulju možete pročitati na ovom linku: http://perfectlittlethingforwomen.blogspot.ba/2017/01/amama-ulje-za-regeneraciju-koze.html


Za sve ostale informacije o svim AMAMA proizvodima možete pročitati na njihovim stranicama:

- Facebook: https://www.facebook.com/kozmetikamama/?fref=ts
- Web: http://www.amama.ba/
- Broj telefona: +38732200150
- Fax:  +38732200151
- Adresa:  Vita d.o.o Zenica, Školska 10




                 Kako vam se dopao ovaj post? 
                 Da li ste vi probali AMAMA prirodnu kozmetiku?

                Da li vi koristite prirodne sapune? 


Ukoliko želite da me kontaktirate, ako imate neko pitanje, komentar, ideju za poboljšanje bloga ili želite da sponzorišete blog, možete se slobodno javiti na email --> djukidjurdja@hotmail.co.uk 







Нема коментара:

Постави коментар