недеља, 29. јануар 2017.

AMAMA Ulje za regeneraciju kože



Danas vam predstavljam AMAMA. Amama na tržištu postoji 2 godine, proizvode prirodnu kozmetiku koja je zdrava i nježna za vaše tijelo i organizam.
Samo ime Amama podsjeća na mamu, na nježnost, ljubav, sreću.
Svi proizvodi su 100% prirodni, bez alkohola, vještačkih mirisa, bez dodatka konzervansa i ne sadrži sirovine životinjskog porjekla.


Predstavljam vam AMAMA Ulje za regeneraciju kože 



Amama 100% prirodno ulje za regeneraciju kože 
Namjenjeno suhoj, osjetljivoj i zreloj koži.

Glavi sastojci ovog ulja je mješavina eteričnih ulja lavande i limuna, i cijeđenih ulja: koštica marelice, pšeničnih klica, susama, koštica bundeve, badema i lješnjaka i ulja sjemenki lana.

Glavna dejstva su: 
- Regeneracija i podmlađivanje kože
- Saniranje ožiljaka
- Ublažava nastanak bora 
- Vraća elastičnost i čvrstoću kože 
- Stvara prirodne rezervoare vlage
- Štiti ćelije od oštećenja
- Dubinski hrani kožu
- Stabilizuje pH kože

Prirodna ulja su bogata vitaminima A. B, C, E  i F i mineralima kalcij, selen, bakar, željezo, cink, natrij, fosfor, magnezijum, kalij, omega 3 i omega 6 esencijalnim masnim kiselinama.







MOJE ISKUSTVO SA AMAMA ULJEM ZA REGENERACIJU KOŽE

Ulje je spakovano u divnu staklenu bočicu sa pipetom. Mnogo mi se sviđa što postoji pipeta (iskreno bi voljela da na svim proizvodima ima pipeta).

A pitate se zašto?
Zato što je lako i praktično da se direktno nanosi na lice, nego da ulje ili neki drugi tečni proizvod morate nanositi iz bočice na ruku pa onda na lice.
Sa pipetom dozirate onoliko proizvoda koliko i treba i neće se desiti da pretjerate.

Ovo ulje ima divan miris, malo jači (zato što je sve prirodno). Dovoljno su 2-3 kapi ovog ulja za čitavo lice i vrat.

Ulje koristim već par dana i mogu reći da sam primjetila da mi je koža mekša i glađa. A prije nego što sam počela koristiti ovo ulje koža mi je bila čudna, tj. obrazi su mi bili masni, a nos, brada i područje ispod očiju suho, takvo mi je lice u ovim zimskim danima. I kako sam počela koristiti ovo ulje to se promjenilo, kao što sam rekla koža lica mi je postala mekša i glađa i nahranjena sa ovim uljem.
Ulje nanosim nakon umivanja na vlažno lice, nanesem 2-3 kapi i lagano umasiram u kožu lica, zatim ostavim da se to sve fino upije. Nakon što se ulje poprilično upilo, nastavljam sa šminkanjem.

Većinom koristim primer prije nego što nanesem puder, ovaj put sam odlučila da nanesem puder na lice sa 2 kapi ovog ulja. I oduševila sam se, puder (Loreal Infallible 24H Matte) fino surađuje sa ovim uljem, i čak sam primjetila da se mnogo lakše puder nanosi na lice i brže stapa sa kožom, a potom lice izgleda toliko prirodno i sviježe.

Ulje nije izazvalo nikakve alergijske reakcije, nisu mi se pojavile neke bubuljice i miteseri, jer je ipak ovo sve prirodno i to koža odmah prepoznaje. I ovo ulje nastavljam koristiti, sviđa mi se miris, ambalaža, efekat ulja na licu, sve pohvale za Amama od mene za ovo ulje.

I ovo još da vam kažem, ovo ulje sam nanjela na ruke i umasirala, i nakon 10 minuta sam trebala oprati suđe i nakon pranja suđa pretežno moram namazati ruke, međutim ruke su mi i dalje bile mekane i glatke. Tako da ovo ulje vole i moje ruke.

Amama ulje za regeneraciju kože ima 20ml, a cijena ulja je 24.90KM.

Za sve ostale informacije o svim AMAMA proizvodima možete pročitati na njihovim stranicama:

- Facebook: https://www.facebook.com/kozmetikamama/?fref=ts
- Web: http://www.amama.ba/
- Broj telefona: +38732200150
- Fax: +38732200151
- Adresa: Vita d.o.o Zenica, Školska 10




                                          Kako vam se dopao ovaj post? 
                 Da li ste vi probali AMAMA prirodnu kozmetiku?

                              Da li vi koristite neko ulje za lice? 



Ukoliko želite da me kontaktirate, ako imate neko pitanje, komentar, ideju za poboljšanje bloga ili želite da sponzorišete blog, možete se slobodno javiti na email --> djukidjurdja@hotmail.co.uk 


























Нема коментара:

Постави коментар