четвртак, 12. јануар 2017.

BALEA maske za lice




U ovom postu vam predstavljam 4 Balea maske koje sam kupila u Dm-u i koje koristim ovih dana.
Ako ste zaintresovani o ovim maskama, kakav efektan daju nakon korištenja i sve ostalo što je bitno da znate ako se odlučite da ih kupite nastavite čitati ovaj POST O BALEA MASKAMA ZA LICE. 





1. Balea AGUA TUCHMASKE, za ovim maskama od tekstila su svi poludili. U pakovanju dođe jedna maska za lice sa ekstraktom algi, maska pruža dugotrajnu i intezivnu hidrataciju koži, za glatak i ravnomjeran ten. Pruža trajnu svježinu i djeluje opuštajuće. Umornoj i iscrpljenoj koži pruža svjež učinak. Zbog optimalnog upijanja njegujućih sastojaka, vaša koža se osjetno hidratizira za samo 10 minuta. Sve ovo piše da ova maska radi.. A sad vam predstavljam svoje mišljenje o ovoj Agua maski za lice... Maska kad se izvadi iz pakovanja baš bude natopljena, što je odlično jer se bolje "zaljepi" za lice i ne spada. Predivno miriše, baš osvježavajuće, nije od onih maski koji imaju toliko jak miris da grize za oči i da se ne mogu koristiti. Čim sam je stavila na lice ona je počela da fino hladi kožu, držala sam je više nego što piše da se treba držati na licu, ona je i nakon 20 minuta imala seruma algi. Nakon 20 minuta masku sam skinula sa lica i još sam dodatno istrljala vrat sa njom, a ostatak seruma sam umasirala u lice. Piše da nakon skidanja maske nije potrebno umivanje i ispiranje maske, tako da sam radila po njihovim uputama. Nakon skidanja maske koža mi je imala ljepljiv osjećaj, međutim nakon 10 minuta koža je sve upila i postala je toliko mekana i glatka, kao bebina koža, a osjećaj svježine i odmora. Ova maska je savršena za ljetne dane i za dane kada baš želite svoje lice da odmorite i da se vi sami opustite. Masku preporučujem da svi probaju i žene i muškarci.Drugi put kad budem u Dm-u već vidim da ću kupiti ovu masku Cijena joj je 2.30KM u Dm-u, i ovo je najeftinija maska ovog tipa.



2.Balea PEEL-OFF MASKE, 2x8 ml. Sa hamamelisom,ekstraktom marelice i matičnom mlječi. Odstranjuje odumrle ljuskice kože, dubinski čisti nečistoću i sebum, njeguje i hidratizira mješovitu kožu. Sve to piše za ovu malu maskicu.
Masku sam isprobala i mogu reći da je čak i puno 8ml maske za čitavo lice, barem za mene. Ovih dana mi je koža malo problematična, kao što možete da vidite na slici i očekivala sam da će me maska peći kad je stavim na lice, međutim kad sam je nanjela na lice ona je hladila moje crveno lice. Mnogo je tečna kad se stavlja i mora se biti oprezan da ne bi bilo svukud ljepljive maske. Kad sam masku nanjela na lice ona izgleda prozirno (kao što vidite na slici). Držala sam je 10 minuta na licu i osjetila da zateže i to je bio znak da je krenem skidati. Inače sve ove peel-off maske se skidaju od ruba prema sredini lica u jednom komadu. Ali ova maska nije željela da se skine u jednom komadu, tako da sam je skidala bukvalno komadić po komadić, što nije interesatno uopšte. Nakon skidanja maske, lice sam morala oprati mlakom vodom jer je bilo još djelova maske koji se nisu dali skinuti. Koža lica je bila meka i glatka, ali ne očišćena kao što je pisalo na pakovanju. Tako da ovu masku više neću kupiti.A njena cijena u Dm-u je 1.70KM.



3.Balea CREME-GEL MASKE, 3x5ml. Maska za sve tipove kože.sa laganim hladećim efektom. Njeguje, opušta i umiruje kožu pod stresom. I ova maska isprobana, I mogu reći užas. Čim sam malu količinu stavila na lice, počelo je da me peče i da mi lice postaje sve crvenije i crvenije. Sve sam kontala možda tako i treba da bude, ali ništa nije dobro dok peče, a još kažu da maska ima hladeći efekat.... pa stvarno gdje je taj hladeći efekat, na mom licu efekat je gorišššš! Tekstura maske je kao krema, 5ml je sasvim dovoljno za čitavo lice. Kažu da se maska na licu drži 10-15 minuta.. Moje lice je izdržalo čitavih 5 minuta, i odmah sam masku skinula papirnom maramicom i onda sam se umila. A lice je bilo crveno kao kad izgoriš na moru. Ova maska košta 1,70KM, i više je nikad neću kupiti jer mi stvarno ne odgovara.



4.Balea TOTES MEER MASKE, 2x8ml. Za nečistu kožu. Sa prirodnim zrncima za piling, od koštica marelice i bambusa. Uklanja orožnjale stanice i višak sebuma, sprečava nastanak prištića i mitesera, umiruje i hidratizira kožu.
Ovu masku već duže vrijeme koristim i baš sam zadovoljna kako mi očisti lice. Maska ima sitne čestice koje su nekim curama grube i njima smeta, međutim ja baš nekad volim kad doslovno oribam lice. Maska je finog mirisa i teksture, ne iritira lice i koža poslje ove maske je baš mekana i glatka, a osjećaj čistoće. Otklanja i umanjuje pojavu mitesera i prištića. Kod ovi maski je meni čak i previše 8ml, to sam već par puta rekla. Ovu masku uvijek kupim kad sam u Dm-u i uvijek je imam u rezervi. I da dosta je slična teksturi i sam posao radi kao Garnier Pure Active piling za lice. Ako želite ovaj tip maske da stalno koristite onda je isplatnije kupiti ovu od Garnier. Međutim ja sam veliki ljubitelj isprobavanja raznih maski, pa tako uvijek kupujem i sve novo moram da probam.










 Kako vam se dopao ovaj post?   Da li ste vi probali Baleine maske za lice?
Ako imate neku svoju omiljenu masku za lice, javite mi da probam.
 






Ukoliko želite da me kontaktirate,ako imate neko pitanje,komentar,ideju za poboljšanje bloga ili želite da sponzorišete blog,možete se slobodno javiti na email --> djukidjurdja@hotmail.co.uk 

Нема коментара:

Постави коментар