петак, 20. јануар 2017.

Dr. Pasha


Danas vam predstavljam Dr. Pasha mirisnu svijeću i Dr.Pasha krema sa arganovim uljem 


Dr.Pasha 100% prirodna masažna svijeća od sojinog voska, Vanilla spell 

Svijeća je upakovana u finu praktičnu metalnu kutiju, ove se svijeće na našem tržištu mogu pronaći u Dm-u i Cm-u, tu sam ih viđala.

Sastojci ove svijeće su: sojin vosak, sojino ulje, eterično ulje vanilije i lavande.

Količina: 135ml

Ovu svijeću već duže vrijeme planiram probati. I napokon sam odlučila da je probam i odluševila sam se.

Miris je toliko prirodno divan, vanilija se toliko divno osjeti.

Svijeća lagano gori, u čitavoj sobi i kući osjeti se taj divni miris, koji opušta i smiruje čitavo tijelo.

I tako dok je svijeća lagano gorila i mirisala, jedva sam čekala da probam toplo ulje na koži. I kad sam probala opet sam se oduševila. 😇

Tako fino prija koži, koža je fino upija, fino se razmazuje. Ovo je jedno malo savršenstvo za ove zimske dane. Ovu svijeću možete iskoristiti za neko romantično veče sa vašim partnerom, jer svijeća pruža divan miris i toplu masažu, a masažu svi vole. A svakako sad ide valentinovo tako da evo jedan mali prijedlog šta da kupite za valentinovo. 💝

Tako da svima toplo preporučujem da probaju ovu mirisnu svijeću za masažu, a cijena je 5,65KM u Dm-u,



Dr.Pasha krema sa arganovim uljem 

Krema sa arganovim uljem ima izuzetne sposobnosti regeneracije i podmlađivanja, te sprečava isušivanje kože i održava njenu elastičnost.

Sve je tačno što piše na samoj kremi, samo nisam primjetila da sam se podmladila. 😆

Sastav kreme je: ulje palme, kokosa, avokada, arganovo ulje, aloe vera i eterično ulje vanilije.

Ovu kremu obožavam koristiti naveče prije spavanja, jer je toliko masna i čitavu kožu fino natopi i osjećam da mi se koža hrani i hrani sa uljima.

Sam izgled kreme me podsjeća na čisto kokosovo ulje, pogotovo kad se krema nalazi u hladnoj sobi ona se toliko stvrdne da doslovno morate grebati po površini da uzmete malo kreme, a kad je u blizini toplote ona se rastopi (ali ne skroz)- kao na slici što je.  Ovu kremu koristim i za ruke kad su mi suhe i pete. I ovo je odlična krema, pogotovo za ove zimske dane, kad kožu lica i čitavog tijela treba najviše hraniti.



Kako vam se dopao ovaj post?  Da li ste vi probali nešto od Dr. Pashe? 

Ako znate još neke mirisne svijeće za masažu, javite mi! 


Ukoliko želite da me kontaktirate,ako imate neko pitanje,komentar,ideju za poboljšanje bloga ili želite da sponzorišete blog,možete se slobodno javiti na email --> djukidjurdja@hotmail.co.uk 

Нема коментара:

Постави коментар