петак, 27. јануар 2017.

GOLDEN ROSE



Ovo je prvi put da koristim Golden Rose kozmetiku, i sve ove proizvode sam naručila sa njihove stranice. Ako vas zanima Golden Rose asortiman koji posjedujem i šta mislim o proizvodima. Onda nastavite čitati!

Ambalaža svih Golden Rose proizvoda je klasična, ništa posebno, vrlo jednostavno, međutim ambalaža nije toliko važna, koliko je važan kvalitet samog proizvoda.

Golden Rose Longstay Matte Lipstick 



Za početak pišem o tečnim mat ruževima. Za ovim tečnim MAT ruževima ludi svaka žena, a tako i ja. 😃
Već ste upućeni da sam veliki ljubitelj MAT kozmetike. Tako i obožavam sve mat karmine, a naravno još više volim one koji se dugo zadržavaju na usnama.

Trenutno posjedujem tri nijanse, kao što vidite na slici.

Ovi ruževi imaju odličnu pigmentaciju, lako se nanose na usne,
znam ih koristiti i bez olovke za usne.

Nisu skoz tečni, a ni gusti. Imaju finu teksturu, koja mi se iskreno
sviđa.

Fino se razmazuju na usnama, VEOMA brzo se suše, a vječno traju, a još duže se skidaju!!!
                   12          09       01   



Imaju neki neutralno fin miris. A već sam spomenula da vječno traju, i to mi 100% možete vjerovati. Vjerujte da ovaj ruž nanesem ujutru kad se šminkam i da ga ne popravljam sve dok ne skinem kompletnu šminku (osim ako sam ručala, onda nestane ovaj unutrašnji dio ruža). I za skidanje ovog ruža koristim micelarnu dvofaznu uljanu/vodu.

Sve vrste ovih matt tečnih ruževe ISUŠUJU USNE, tako i ovi iz Golden Rose.
Zato prije nanošenja ovog ili nekog drugog tečnog mat karmina, treba da uradite jedan blagi piling usana i da ih namažete sa labelom/melemom za usne i onda da nanosite ove tečne ruževe. To je jedan savjet od mene, i nećete imati toliko popucale i suhe usne! I ako se pridržavate ove rutine, svaki dan možete da imate fine matirane usne i dugotrajnu postojnu boju usana.

Na slici možete da vidite kako izgledaju ove 3 nijanse na ruci. A ovu nijansu 01 sam već spominjala u jednom postu, tačnije prvi put kad sam i počela da koristim ovaj ruž. Detaljnije možete da pročitate i vidite na ovom linku: http://perfectlittlethingforwomen.blogspot.ba/2017/01/moj-makeup-look.html

Ruževi su stvarno odlični i isplati se kupiti ove ruževe jer im je cijena 7.50KM, a imaju 5.5ml i rok im je 12 mjeseci od dana otvaranja.


A sad vam predstavljam 2 olovke za oči, 1 olovku za usne i oči, 1 sjenku u olovci i 1 olovku za obrve. 



Sve olovke sa slike su kremaste, lako se razmazuju, mekane su prilikom isrtavanja i ŠILJE se!

Sad krećem lagano u opisivanje olovki.

- Dream Lips nijansa 501, olovka za usne
-Dream Lips nijansa 505, olovka za usne
             ⇓
Ovo su dvije fine kremaste olovke za usne. 501 nijansa je boja kapućina, dok je nijansa 505 kajsijasto/roza. Sa ovim olovkama lako i precizno možete iscrtati liniju vaših usana. Olovka fino zadržava ruž (daje mu granicu).

Cijena ovih olovki je 2.50KM. A rok svih olovki za usne je 24 mjeseca. 

-Miracle Pencil Contour lips and brighten eye-look, ovo je olovka za usne i oči. Iskreno meni je ova olovka BEZVEZE, iako je kremasta i lako se nanosi, ali ona meni ne daje nikakav efekat. Na usnama je presvjetla i izgledam kao bolesna kad je stavim, na očima u vodenoj liniji se i ne zadržava uopšte. Za mene nije ova olovka definitivno. Cijena ove olovke je 2.95KM, a ima 1.6g.

-Eyeshadow crayon Waterproof 01, ovo je jumbo bijela olovka koja je stvarno odlična za kapke i za naglašavanje područja ispod obrva, međutim za vodenu liniju oka nije nikako dobra jer se uopšte ne zadržava u vodenoj liniji. Olovka je onako solidne pigmentacije, lako se nanosi i razmazuje. Međutim za cijenu ove olovke, može se naći i bolja bijela olovka. Cijena ove olovke je 4.50KM, a ima 2.4g. I ovu sam olovku koristila u postu koji sam skoro pisala, detaljnije možete pročitati na ovom linku: http://perfectlittlethingforwomen.blogspot.ba/2017/01/moj-makeup-look.html

-Dream Eyebrow Pencil 306, ovo je savršena olovka i nijansa za moje obrve. Kao što sam i rekla na početku kremasta, lako se razmazuje, precizno iscrtava i postojanost je odlična. Ova boja odlično odgovara boji mojih obrva, koristim je otkad sam je dobila i ovu ću olovku nastaviti koristiti dok god je ne prestanu proizvoditi! Cijena ove olovke za obrve je 3.00KM. I ovu olovku sam koristila dok sam se šminkala i pisala o kozmetici koju sam koristila tad, detaljnije pročitajte na ovom linku: http://perfectlittlethingforwomen.blogspot.ba/2017/01/moj-makeup-look.html



Sve ove proizvode sam naručila sa njihove stranice    http://www.goldenrose.ba/


I tad je bilo ako naručiš njihove proizvode više od 30KM sa njihovog webshopa, oni vam poklanjaju gel masku za okoloočno područje i lak za nokte.
Ostvarila sam iznos te kupovine i na poklon dobila PINK rozu masku ( nikako nisam ljubitelj ROZE boje ) i dobila sam opet divni lak za nokte u boji peperminta, a lak je CARE+STRONG.






Kako vam se dopao ovaj post?   Da li ste vi probali Golden Rose kozmetiku? 

Koji je vama omiljeni tečni ruž za usne? Ako imate neki predložite mi, rado ću probati! 





Ukoliko želite da me kontaktirate, ako imate neko pitanje, komentar, ideju za poboljšanje bloga ili želite da sponzorišete blog,  možete se slobodno javiti na email --> djukidjurdja@hotmail.co.uk 







Нема коментара:

Постави коментар