уторак, 10. јануар 2017.

MYSTERY NATURAL COSMETICS

                    Mystery Prirodna Kozmetika 



Prirodna kozmetika izrađuje se od biljnih i eteričnih ulja koja prolaze kroz površinski sloj kože, upijaju se u kožu i hrane je, te od različitih hidrolata koji doprinose izuzetnoj hidrataciji vaše kože.Mystery kozmetika u svojoj proizvodnji koristi samo najkvalitetnije, pažljivo birane sirovine. 

Mystery kozmetika ima veoma bogatu ponudu prirodnih proizvoda. Ručno rađene sapune, meleme, kreme za lice, tonike za lice, losione za tijelo, body butere, anticelulit ulje, uljnu fuziju, losion za skidanje šminke, prirodni dezodorans i mnoge različite vrste uljnih mješavina za masažu.

I samo da ovdje još napomenem njihova radnja se nalazi u Laktašima-Trn, Cara Dušana 123, BiH.
Vrše dostavu u sve gradove.
Broj telefona je: 065 362 640
Njihov email je:   mysterykozmetika@yahoo.com 
Njihov profil na instagramu: https://www.instagram.com/prirodna_kozmetika_mystery/
Njihova web i facebook stranica:  http://mysterykozmetika.com/   https://www.facebook.com/prirodnakozmetikamystery/


A sad prelazim na pisanje o proizvodima koje ja koristim već duže vrijeme i o jednom proizvodu koji sam skoro počela da koristim. 



Moja mala kolekcija se sastoji od:
-Sapuna za piling kože od maka i lavande
-Sapuna za kosu, protiv peruti
-Prirodni dezodorans



Veliki sam ljubitelj ovih prirodnih sapuna. Trenutno sam zaljubljena u ovaj sapun od maka i lavande za piling kože koji teži 100g.

Sastav: Saponifikovano maslinovo, palmino, kokosovo i ricinusovo ulje, destilovana voda, eterično ulje lavande i usitnjeni mak. 

Ovaj sapun je savršen za piling kože u toku tuširanja, ubrzava cirkulaciju i otklanja mitesere po tijelu (da da po čitavom tijelu su miteseri), pomaže i u borbi protiv celulita, a tu borbu svaka žena vodi.

Sapun koristim već redovno 3 mjeseca, kad se tuširam. Veoma je prijatan i koža nakon tuširanja sa ovim sapunom ostaje meka i glatka.

Svima toplo preporučujem da probaju ovaj prirodni sapun, svako treba svoje tijelo malo da iznenadi sa nekim prirodnim proizvodima koji nemaju parfema i alkohola. Ja ću i dalje da nastavim da koristim ovaj sapun, a njegova cijena je samo 6.00KM.




A ovom sapunu ma neću ni da pričam višee.. Hahaha šalim se.
U ovaj sapun od 100g zaljubila se moja kosa.

Sastav: Saponifikovano kokosovo, maslinovo, makadamijino i ricinusovo ulje, destilovana voda, eterična ulja lavande i ružmarina.

Kad sam vidjela ovaj sapun za kosu, odmah sam odlučila da ga moram naručiti i probati. Tako je i bilo. I evo i njega vjerno koristim 3 mjeseca.
Za ovaj sapun mogu reći da mi je pomogao baš dosta, nijedan šampon za kosu mu nije ravan.
Nakon korištenja ovog sapuna za kosu, primjetila sam da mi kosa duže bude čista i da se ne masti i da je ne moram prati svaka 3 dana. Sada kosu perem svakih 7 dana, a kad dođe 7 dan ona i dalje izgleda čisto i mekano.
Zato ovaj sapun svaka žena treba da kupi i da pere kosu sa njim. A njegova cijena je isto 6.00KM.

                  A ovako izgleda sapun za kosu i sapun za piling kože od maka i lavande, nakon dužeg vremena korištenja. 






I za kraj jedan proizvod koji sam skoro počela da koristim.
A to je prirodni dezodorans, tj. stik za pazuh.

Kombinacija baznih ulja u dezodoransu će pomoći da održite vašu potpazušnu jamu njegovanom i sprečiće iritaciju, dok eterična ulja daju svježinu i miris. Ne sadrži aluminijum, niti druge štetne materije.

Meni ovaj stik ima miris koji me toliko podsjeća na Negro bombone sa pepermintom (možda je taj miris zato što sam trudna). 👶😇😆

Pakovanje je toliko praktično da uvijek možete nositi u torbi i osvježiti se sa nečim prirodnim. Mnogo to znači našem tijelu.

Ne ostavlja bijele tragove na odjeći i dugo dugo miriši. Koža je mekana i glatka. Preporučujem svim curama-ženama, pogotovo ko ima osjetljivu kožu. Cijena mu je 7.00KM.





Svi mi trebamo više koristiti prirodne proizvode za njegu čitavog tijela. Trebamo koristiti proizvode bez hemikalija,alkohola i ostalih štetnih materija, zato vam toplo preporučujem da probate ove prirodne proizvode od Mystery. Nadam se da sam vam u ovom tekstu pomogla da izaberete makar jedan od ova tri proizvoda koja ja koristim, a uskoro planiram probati još (a vi ćete prvi saznati).








                                         Kako vam se dopao ovaj post? 
                           Da li ste vi probali Mystery prirodnu kozmetiku?





Ukoliko želite da me kontaktirate,ako imate neko pitanje,komentar,ideju za poboljšanje bloga ili želite da sponzorišete blog,možete se slobodno javiti na email --> djukidjurdja@hotmail.co.uk 










2 коментара:

  1. S obzirom na sastav deo stika (soda bikarnona, ulje, par kapi etarskog ulja) cijena je previsoka. Pravim sama. Svima preporucujem. Ne mora biti fensi pakovanje.

    ОдговориИзбриши